Noah
Noah

Noah




مسابقه قهرمانی بوکس میان وزن جهان بین

اسکوبار و بیلی هوپ

بعد از 11 راند سنگین

گوشه رینگ



مربی : (در حالی که صورت خونین بیلی را پانسمان می کند)


 بیلی داری چکار می کنی؟ نزدیک بود مسابقه رو خراب کنی


باید آروم باشی. آروم باش بیلی


همه دارن کم کم میرن کنار


این دنیا مال توئه بیلی ،

این دنیا مال توئه



 روح تو اینجاست  (یه حوله بهم بدین)




 

خدا داره تماشات میکنه


...


زنت داره تماشات میکنه


...


من دارم تماشات می کنم





 

نزار اونا کنترلت کنن

مرد

نزار اونا کنترلت کنن



Lift Me Up (RH)f

بر کسی پوشیده نیست

جز  خودم کسی برایم باقی نمانده

تقلا می کنم و راه باز می کنم

 

من فشار دیدم ،ضربه خوردم

 شکستم ، خرد شدم ، دم به دم کوبیده شدم

تا آنکه با خاک یکی شدم

 

 اما امروز همه چیز تمام شده

 

من شکسته نمی مانم

شکنجه شده نمی مانم

زمین خورده نمی مانم

من پاسخ را می دانم

فشار را می گیرم

همه چیز را عکس می کنم

 

مرا بالا بکش

دستم را بگیر

مرا بالا ببر در میان این

شعله و خاکسترها

مرا بالا بکش از این

مرد شکسته ، مرد پوچ

 

دستم را بگیر و کمک کن

بار دیگر پرواز کنم

 

می خواهم تاریخ بسازم

جهان را روشن کنم

همانند شلاق به میان آیم

همانند مرگ محکم باشم

و همه ی این دروغ های کثیف را بسوزانم

 

مرا بالا بکش از این

شعله ها، از این خاکسترها

مرا بالا ببر و کمک کن

بار دیگر پرواز کنم